Járt már nálunk?

Ossza meg véleményét másokkal is! Írjon fürdőnkről, camping szolgáltatásainkról, szálláshelyeinkről vagy akár weboldalunkról! Köszönjük!

Vendégkönyv bejegyzések

  • Keresztes István
    2017. 08. 05. 12:13
    Tisztelt Tisza-parti Gyógy- és Élményfürdő! A mai napon 2017.08.05. 9 óra 35 perckor beléptünk a fürdőbe. Szerettünk volna napozó ágyat keresni kettőnk számára, de nem találtunk. ( A fürdőben még nem voltak sokan, az autóparkolóban is volt még bőven hely.) Az ágyak felénél 1-2 törülközővel két vagy négy napozó ágy már foglalt volt, de volt olyan hely is ahol csak egy-egy fürdőnadrág volt kirakva de minden esetben csomagok illetve bármilyen más felszerelés nélkül. Eléggé nem valószínű, hogy családok-társaságok egy pár törülközővel érkezzenek ki egy egész napos programra. Olyan hely is volt, ahol foglalt felírat került a napozóágyra - foglalt-. Nem kívántunk senkivel sem konfliktusba kerülni, nekünk ez nem éri meg. Kérdésünkre azt válaszolták, hogy érkezési sorrendbe lehet elfoglalni az ágyakat. Hát ez nem az volt. Az is elég udvariatlan dolog volt, hogy miután 10 perc múlva távoztunk csomaggal és hűtőtáskával, meg sem kérdezték esetleg milyen problémánk van a fürdővel kapcsolatban. Javasolnám, hogy legyen tartalékban néhány napozóágy, ha valaki nagyon szeretne valamilyen okból kényelmes ülő-fekvő alkalmatosságot igénybe venni, az megtehesse,(több helyen külön bérelhető) illetve nem az sem etikus, hogy néhányan előre lefoglalják a fél utcának vagy a teljes baráti társaságnak a napozóágyakat. Sajnos ezek után Mi az étkezéssel kapcsolatos problémákat már nem is tudtuk megtapasztalni. Üdvözlettel : Keresztes István - Kecskemét
    Barack Thermal Resort - Tiszakécske
    2019-05-15 11:03:54
    Tisztelt Kersztes István! Örülünk, hogy fürdőnkben üdvözölhettük Önöket és nagyon sajnáljuk, hogy azért mert nem találtak napágyat azonnal el is hagyták a fürdőt. A fürdő egész területén megközelítőleg 300 napágy áll a vendégek rendelkezésére INGYENESEN, (ami a fürdők többségénél 300Ft-700Ft/db/nap díjon lehet bérelni). Illetve hozzá tenném, hogy fürdőnknél a parkolás is ingyenes! A napágyakat valóban érkezési sorrendben lehet elfoglalni. Az pedig, hogy a vendégeink akár szálló- akár fürdő vendég ne foglalhassa le, semmi sem tiltja. Minden évben pótoljuk (összetört, tönkrement) illetve bővítjük a napágyaink számát. Ezt az idei évben is megtettük és jövőre is folytatjuk. A pénztárnál kollégáink minden kérdésükre készségesen válaszolnak, amennyiben kérdezik őket. A vendéglátó egységeink és a személyzet a hétvégén is (ha hatalmas forróságban is) folyamatosan kiszolgálta a vendégeket a megszokott kiváló minőségű ételekkel. Reméljük a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket és kipróbálják szolgáltatásainkat! További szép napot!
  • KOLOZSVÁRI BENCE
    2017. 07. 28. 17:22
    A büféknél 1 órát álltam vártam a sülthalra ,aztán nemsokkal kevesebbet az italra ! , másnap reggel 9. 30 kor még nem volt nyitva ,gondolták a kempingesek nem szoktak reggelizni semmit ..... köszönjük a lehetőséget az időutazásra ! kemping nélküli strandokon is legalább 3 kajás büfé van ....
    Barack Thermal Resort - Tiszakécske
    2019-05-15 11:00:33
    Tisztelt Kolozsvári Bence! Köszönjük észrevételét! A fürdő területén árult sült hekk, méltán mondhatjuk, hogy közel és távol az egyik legfinomabb sült hal, erről több vendégünk is megbizonyosodott már. Az egyik titok nem más minthogy frissen van pucolva, frissen van sütve és még forró mikor a vendégnek átadjuk. Ennek a hátránya viszont az, hogy várni kell rá. Higgye el alkalmazottaink mindegyike azon dolgozik, hogy mielőbb kiszolgálják a vendégeket. A hétvégén köszönhetően a jó időnek sokan látogattak el fürdőnkbe és ez miatt is kissé több időt kellett várni a vendéglátó egységeknél. Fürdőnk területén több étkezési lehetőség is a vendégek rendelkezésére áll: hot-büfé, mely 9:00tól nyitva van (hot-dog, hamburger, virsli és sült krumpli kapható náluk), sült halas, lángosos, önkiszolgáló étterem (12:00-tól), pizzéria (12:00-tól), és a szálloda étterme, ahol szintén van lehetőség reggeli elfogyasztására (reggel 07:00-tól). Köszönjük megértését és reméljük a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük!
  • Gacs Mihályné
    2017. 07. 20. 09:49
    Tisztelt Üzemeltető! Évek óta visszajáró vendégek vagyunk. Minden szolgáltatással meg vagyunk elégedve,kivételt képez a nyugdíjas belépő megvételének korlátozása.Sok magyarországi fürdőben jártunk már,de sehol sem tapasztaltam azt, hogy a nyugdíjas belépő csak 62 év felett jár. 40 éves munkaviszonnyal mentem nyugdíjba,és nem vagyok még 62 éves. Nem az a 400 Ft. különbség zavar, hanem a hátrányos megkülönböztetés! Várom tisztelettel az érveiket!
    Barack Thermal Resort - Tiszakécske
    2019-05-15 10:58:44
    Tisztelt Gacs Mihályné! Örömmel olvastuk, hogy több éve már visszatérő vendégeink között üdvözölhetjük. A vezetőség döntése alapján, valóban 2016.06.07-től csak azon vendégeink vehetik igénybe a kedvezményes nyugdíjas jegyet, akik a Magyarországon hatályban lévő öregségi nyugdíj alapján (62 év felettiek) lettek nyugdíjazva. Folyamatosan követjük versenytársainkat és több fürdő is alkalmazza ezt a megoldást. Ezek mellett fürdőnk több kedvezményes jegyet is biztosít a vendégek részére (úszó bérlet, családi belépő, helyi lakosok részére kedvezmény, több alkalmas belépő, stb.) bevezettük vendégek kérésére a kilépő jegyet is. Mindezek mellett főszezonon kívül több akciónk is szokott futni, melyeket igénybe véve kedvezményesen használhatják a fürdő szolgáltatásait. Szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesztjük és rengeteg színvonalas, minőségi és ingyenes programmal szórakoztatjuk vendégeinket pihenésük során. Megértését köszönjük és reméljük továbbra is fürdőnkben üdvözölhetjük!
  • T. Nelli
    2017. 07. 10. 13:09
    Kb. két héttel korábban tettem ebbe a rovatba egy bejegyzést a fedett asztalos pihenőben történő étkezésről. Mivel az elmúlt hetet is a fürdőben és Tiszakécskén töltöttem - ahol nincs internetem - itthon kíváncsian vártam az Önök reagálását, hiába. Vajon hova lett a beírás? Szeretem ezt a fürdőt, sokat vagyok itt, javító szándékkal teszem a megjegyzéseket. Pl. most vasárnap a hatalmas tömeg miatt az étkeztetéssel volt gond. Ha jó az idő és még a programokra is tömegeket várnak, nem lehetne a konyha személyzetét alkalmilag megnövelni? 1/2 1-kor, 1-kor és 1/2 2-kor visszafordultam a sor láttán. 2-kor már nem bírtam tovább, beálltam a sorba. Pontosan 55 percbe telt, mire az ebédhez jutottam. Ez azért túlzás. Üdvözlettel T. Nelli Bpest.
  • Temcsák Nelli
    2017. 07. 03. 12:57
    Több mint 10 éve járok a fürdőbe, több bejegyzésem is van. Nagyon örülök, hogy az általam legfontosabb probléma, a gyógymedencék árnyékolása megoldódott (bár a múlt heti erős szél miatt bevont vitorlák miatt igencsak tűzött a nap a medencére). Ezenkívül a másik két medence fölé is jó lenne egy árnyékos sarok. Szeretnék még egy témát felvetni: az asztalos pihenőhelyiségben az étkezést. Láttam, családok teljes napi menükészletét kipakolva, 3 doboz pizzát, dobozkában gyümölcsöt. És legyeket! Meg lehetne oldani, hogy a helyiségben ne legyen szabad étkezni? Az otthonról hozott élelmet a büfé előtti fapados részen lehessen elfogyasztani? És erre az új rendre táblák és az ott megforduló személyzet figyelmeztesse a kedves vendégeket? Érdemes lenne megfontolni. Köszönöm.
    Barack Thermal Resort - Tiszakécske
    2019-05-15 10:57:15
    Tisztelt Temcsák Nelli! Köszönjük levelét és észrevételeit! Elnézését kérjük a kései megválaszolásért, azonban igyekszünk és azon vagyunk, hogy vendégeink elégedettek legyenek. Örülünk, hogy megjegyezte az új, három darab automata napvitorlák meglétét, melyeknek főbb funkciója, hogy kisebb esők (szél mentes), és a nap káros sugarai ellen megvédjék a fürdőzőket. A napvitorlákon van elhelyezve egy szélérzékelő, mely erősebb szél esetén automatikusan behúzza a vitorlát, megelőzve bármi nemű balesetet! Említette az uszodában a pihenő tér részén való étkezést - ezt megfontoljuk és átbeszélésre kerül a vezetőség részéről, azonban a koktélbárban bárki rendelhet hideg és meleg szendvicset, süteményt, melyet szintén ott fogyaszthatnak el - így kissé nehézkes és megfontolandó az étkezés betiltása. A fürdő területén a pizzériában és az uszodában ingyenesen elérhető internet van, melynek hozzáférési kódját a fürdőben több helyszínen is megtalálhatja, illetve a pénztáros kollégától elkérheti. Nyáron és főként a melegebb hétvégi napokon magasabb létszámmal dolgozik a személyzet, azonban vannak bizonyos kapacitásbeli (hely és fizikai) határok, melyeket mi sem tudunk túlszárnyalni! Minden kollégánk azon dolgozik, hogy kiszolgálja a fürdőzni és kikapcsolódni érkező vendégeket, hiszen a mi érdekünk az, hogy elégedett vendégek távozzanak és aztán visszatérjenek! Fürdőnket folyamatosan fejlesztjük, de minden csak sorjával megy. Tervben van a konyha bővítése is. Megértését és türelmét nagyon köszönjük!
  • Vég Levente
    2017. 06. 25. 19:38
    Tisztelt Tiszakécskei Élményfürdő! 2017.06.24-én szombati napon családommal meglátogattam az Önök fürdőjét. A sok pozitívum mellett viszont szembesülnöm kellett egy számomra teljesen érthetetlen dologgal. Az étkező egységek elé kihelyezett színpadról hatalmas hangerővel koncerteztek fél órás időközökkel. Sajnos pont akkor kezdtek hozzá amikor a villát a számhoz emeltem (majd kiesett a kezemből). Én nem tanácsot vagy ötleteket akarok adni Önöknek csupán a véleményem szeretném leírni. Szerintem az a hangzavar nem oda való. Sok idős, nyugdíjas ember, sok kisgyerekes család ült körülöttünk. Senkinek nem láttam az örömkönnyeket a szemében mikor a zenekar rázendített. Határozottan zavaró és idegesítő volt a fülsértő hangerő. Nem csak egymással nem tudtak beszélgetni az ebédjüket fogyasztó emberek, de a kiszolgálóknak is kézzel lábbal kellett magyarázni a rendelést. Számos más hasonló fürdőben is megfordulok feleségemmel és két és féléves fiammal, ilyet még szerencsére sehol nem tapasztaltam. Arra az elhatározásra jutottunk, hogy Önökhöz addig biztosan nem megyünk amíg nagy hangerejű élő koncerttel zavarják a pihenésünk. Volt azért ott 4-5 (nem több) fiatal akinek az át sörözött nap után tetszett ez a produkció, szerintem a nagy többséget ez inkább zavarta. Egy közvélemény kutatás biztosan segítené az Önök döntését is nekem elég volt látni a megdöbbent arcokat. Tisztelettel: Vég Levente
    Barack Thermal Resort - Tiszakécske
    2019-05-15 10:22:38
    Tisztelt Vég Levente! Köszönjük visszajelzését szezonnyitó programunkkal kapcsolatban! A 06.24 meghirdetett fellépő volt a Tisza-parti Gyógy- és Élményfürdő színpadán (mely színpad már minimum 10 éve a vendéglátó egységek előtt helyezkedik el). Programok összeállításánál nagy figyelmet fordítunk a vendégek összetételére és igényeire, azonban sajnos nem tudunk mindenkinek megfelelni. A zenekar melyet, hallottak 7 éve visszajáró zenekar fürdőnkbe. 12:00-14:00 között semmilyen féle programot nem tartunk a fürdő területén, hogy vendégeink nyugalmát ebéd és a szieszta időben ne zavarjuk. A zene délelőtt és délután szólt valóban 30 perces blokkokban. A hangerőn azért nem változtattunk mert nem jött a vezetőséghez olyan féle megkeresés, hogy bárkit zavart volna. Amennyiben ezt jelezték volna, biztosan továbbítjuk azt a zenekar felé és halkítanak a hangerőn. Sajnáljuk, hogy kellemetlenséget okoztunk. Programjainkról weboldalunkon a programajánló menüpontban olvashatnak. Reméljük hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önt és családját és pozitív véleménnyel távozik tőlünk! Még egyszer köszönjük észrevételét. Üdvözlettel: Tisza-parti Gyógy- és Élményfürdő csapata
  • Szabó Sándor
    2017. 06. 25. 09:37
    Tisztelt vezetőség!!Évtizedek óta visszajáró kedvelői vagyunk a fürdőnek!A tegnapi napot is a fürdőben töltöttük.Egy jó napnak indultuk neki,de sajnos keserű szájízzel zárult.Kis gyermekes szülőként az időnk nagy részét a hátsó kör medencében töltöttük.Több szülőt is felháborodással érintett az,hogy az önök engedélyével a medencében söröztek!Lehet,hogy önök a partot gondolták,de sajnos ezt mindenki másképpen értelmezi!!!Túlnyomóan gyerekek használta medencében ezt meg engedhetetlennek tartottuk!!!Mi a büfét használjuk évtizedek óta,ezen mi nem is tervezünk változtatni!!!De ha önök ezt úgy gondolják,hogy új vendéget így szeretnének csalogatni,kérem gondoljanak a régiekre is!!!!
    Barack Thermal Resort - Tiszakécske
    2019-05-15 10:21:56
    Tisztelt Szabó Sándor! Köszönjük észrevételét és utána is jártunk az ügynek. A fürdő üzemeltetése és házirendje sem engedi a vízben tartózkodás ideje alatt az étkezést és ital fogyasztást (legyen az sör, bor, koktél vagy víz), főleg nem üveg pohárból, mivel az balesetveszélyes. Ebben az esetben a vendégek műanyag pohárból ittak és a medence szélén, azonban a kollégák is jelezték, hogy két illető a medencében ivott. Úszómesterünk figyelmeztette is őket. Ezúton is elnézést kérünk a kellemetlenségért, igyekszünk betartatni a házirendet a jövőben is! Üdvözlettel: Tisza-parti Gyógy- és Élményfürdő csapata
  • Fekete Levente
    2017. 05. 24. 13:01
    Tisztellt camping Több éven keresztül nyaraltam a családomma az 1 apartman házba és nagyon jól éreztük magunkat a terület nagyon szép a kiszolgálás csodás volt a fürdö csodás volt a medencébe tanultak meg a gyerekek uszni. Nagyon tetszett a szinpadon a cantri bemutatojuk. nemsokára lakokocsival szeretném meglátogatni a campiget és uj élményeket szerezni. javasolni fogom az ismeröseimnek a csodálatos cempingjüket üdv egy törzsvendégjük. Fekete Levente.
  • Mészárosné
    2017. 05. 18. 09:17
    Tisztelt Tulajdonosok!Nagyon régóta járunk az Önök fürdőjébe (csak ide járunk).A tisztaság,kiszolgálás szuper. Büfé,konyha kiváló.Örömmel tapasztaltuk,hogy a gyógyvizes medencék fölé új árnyékolók kerültek ami nagyon jó.Szeretném megkérdezni,hogy a babamedencéhez nem terveznek napernyőt kihelyezni,hogy a csöppségek ne a tűzőnapon legyenek? További sok sikert kívánunk!
    Barack Thermal Resort - Tiszakécske
    2019-05-15 10:18:29
    Tisztelt Mészárosné! Nagyon köszönjük a bizalmukat és az elismerő szavakat. A tavalyi év decemberében 3 db automata napvitorlát telepítettünk fürdőnkbe, ebből 2 db a gyógyvizes medencék fölé és 1 db a kültéri bébi pancsoló fölé lett kihelyezve. Illetve minden évben több facsemetét is ültetünk, mely hamarosan kiváló árnyékolóként óvja majd vendégeinket a nap káros sugarai ellen! További szép napot és még egyszer köszönjük a kedves szavakat!
  • Révész György
    2017. 04. 20. 11:51
    Tisztelt Kemping Üzemeltető/Tulajdonos/ Recepció! A 2017 es húsvéti napokat Önöknél töltöttük és noha több éve egyszer látogatóban már jártunk ott, és akkor is tetszett a kemping, de nem gondoltuk volna, hogy ilyen mérhetetlen pozitív változás is történhet hazánkban. Nem túlzok, ha azt írom, hogy a színvonal amit tapasztaltunk, vendég kezelés, tisztaság és bármilyen vonalon, az követésre méltó minden fürdőt üzemeltető részére. 20 éve kempingezünk, vagy több is, de ez az kemping a legmagasabb csillaggal ellátott Horváth Országi kempingeket is felülmúlja. Nagyon jól éreztük magunkat és biztos hogy visszatérő vendégekké válunk, mindaddig amíg törzsvendéggé nem léphetünk elő. Gratulálunk Szabóéknak és mindenkinek aki tevőlegesen is részt vesz ebben a „szolgálatban”. köszönettel, üdvözlettel:RGy