Pályázati tájékoztató
Kedvezményezett neve: Tiszaparti Termálfürdő Kemping és Étterem Kft.
A szerződött támogatás összege: 11.049.000 Ft
Képzések elnevezése és célja:
- Vezetői készségfejlesztés (16 óra) - A képzés célja, hogy a vezetők ismerjék meg a különböző személyiségtípusokat, azok felismerését munkahelyi környezetben. A személyiségtipizáláson alapuló tudatos feladatkiválasztás és erőforráskezelés megismerése és gyakorlati alkalmazása.
- Informatikai kompetenciafejlesztés (25 óra) - A képzés célja a digitális kulcskompetencia átfogó fejlesztése.
- Informatikai kompetenciafejlesztés (44 óra) - A képzés célja a digitális kulcskompetencia átfogó fejlesztése.
- Asszertív kommunikáció (24 óra) - A képzés célja a képzésben résztvevők kommunikációs stílusának javítása, amellyel magabiztosan képesek kifejezni és megértetni az álláspontjukat, anélkül, hogy megbántanának másokat. Az asszertív viselkedés, kommunikáció módszereinek elsajátítása
- Interjútechnika és a sikeres kiválasztás folyamata (16 óra) – A képzés célja a teljes kiválasztási folyamat megismerése, a vezető szerepe és felelőssége a folyamatban. Az egyéb résztvevők feladatainak megismerése és a viselkedés alapú interjútechnika elsajátítása.
- Telefonos értékesítés (72 óra) – A képzés célja a telefonos értékesítés alapjainak áttekintése, az értékesítési feladatok megismerése, sikeres értékesítéshez szükséges készségek fejlesztése.
- Ösztönző vezető (16 óra) – A vezetők ismerjék meg az egyén teljesítményének összetevőt, a növelésének vezetői eszközeit. Ismerjék meg a motivációs tényezőket, sajátítsák el a hatékony motiválás eszközeit
- Keresztértékesítés (16 óra) – A képzés célja az ügyfélbarát ajánlástechnika megismerése és begyakorlása. A keresztértékesítési pozitív attitűd megteremtése, a gátak feloldása és az elutasítás kezelése.
- Kommunikációs kompetenciafejlesztés (56 óra) - A képzés során a résztvevő olyan ismereteket szerez a kommunikáció szabályszerűségeiről, amelyek alkalmazásával akár a for profit és akár a nonprofit szférában dolgozva képes hatékonyabban alkalmazni személyes adottságait és a már meglévő szakmai ismereteit az üzleti és szervezeti célok elérésében. Képes kommunikációját céljainak megfelelően úgy alakítani, hogy saját maga és a másik fél érdekeit is szem előtt tartja.
A képzések részletes bemutatása:
Vezetői készségfejlesztés (16 óra) - A képzés 3 tananyagegységet tartalmazott.
- Elméleti alapok: A tananyagegység célja a személyiséghez/személyiségtípusokhoz kapcsolódó ismeretek elsajátítása
- A személyiségtipizálás eszközeinek alkalmazása: A tananyagegység célja a személyiségtipizálás eszközeinek gyakorlati ismereteinek elsajátítása
- Vezetői háttérismeretek bővítése: A tananyagegység célja a képzés során elsajátított ismeretek további bővítése.
Informatikai kompetenciafejlesztés (25 óra) - A képzés 1 tananyagegységet tartalmazott.
- Informatikai kompetenciafejlesztés: A képzés célja a digitális kulcskompetencia átfogó fejlesztése.
Informatikai kompetenciafejlesztés (44 óra) - A képzés 1 tananyagegységet tartalmazott.
- Informatikai kompetenciafejlesztés: A képzés célja a digitális kulcskompetencia átfogó fejlesztése.
Asszertív kommunikáció (24 óra) - A képzés 3 tananyagegységet tartalmazott.
- Asszertivitás elméleti háttere: A tananyagegység célja az asszertív kommunikáció elméleti hátteréhez kapcsolódó ismeretek elsajátítása
- Asszertív kommunikáció alkalmazása: A tananyagegység célja a asszertív kommunikáció alkalmazásához kapcsolódó ismeretek elsajátítása
- Ismeretbővítés: asszertivitás háttérismeret: A tananyagegység célja a képzés során elsajátított ismeretek további bővítése.
Interjútechnika és a sikeres kiválasztás folyamata (16 óra) - A képzés 3 tananyagegységet tartalmazott.
- A kiválasztási folyamat alapjai: A tananyagegység célja a kiválasztási folyamat alapjaihoz kapcsolódó ismeretek elsajátítása
- A kiválasztás gyakorlata és a viselkedés alapú interjútechnika: A tananyagegység célja a kiválasztás és a viselkedés alapú interjútechnika gyakorlati ismereteinek elsajátítása
- Kiválasztás és interjútechnika háttérismeretbővítés: A tananyagegység célja a képzés során elsajátított ismeretek további bővítése.
Telefonos értékesítés (72 óra) - A képzés 4 tananyagegységet tartalmazott.
- Telefonos értékesítési alapismeretek: A tananyagegység célja a telefonos értékesítési alapismeretek elsajátítása.
- Telefonos értékesítési készségek fejlesztése: A tananyagegység célja, hogy a résztvevők fejlesszék telefonos értékesítési készségeiket
- A személyes hatékonyság alapjai: A tananyagegység célja a személyes hatékonyság alapjaihoz kapcsolódó ismeretek elsajátítása
- Az időtervezés megismerése és gyakorlása: A tananyagegység célja, hogy a résztvevők képesek legyenek az időtervezésre a gyakorlatban
Ösztönző vezető (16 óra) - A képzés 2 tananyagegységet tartalmazott.
- Az ösztönző vezetői szerep alapjai: A tananyagegység célja az ösztönző vezetői szerep alapjaihoz kapcsolódó ismeretek elsajátítása
- Az ösztönző vezetői működés megismerése és gyakorlása: A tananyagegység célja, hogy a résztvevők elsajátítsák az ösztönző vezetői működés gyakorlatát
Keresztértékesítés (16 óra) A képzés 2 tananyagegységet tartalmazott.
- Keresztértékesítési alapismeretek: A tananyagegység célja a keresztértékesítési alapismeretek elsajátítása.
- Keresztértékesítés a gyakorlatban: A tananyagegység célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a keresztértékesítés gyakorlatát
Kommunikációs kompetenciafejlesztés (56 óra) - A képzés 3 tananyagegységet tartalmazott.
- A társas kommunikáció alapjai: A tananyagegység célja, hogy a résztvevő megismerkedjen a kommunikáció elméletekkel, a verbális és non-verbális kommunikáció eszközeivel, az empátia, meggyőzés, társas befolyásolás használatával, hasznosságával.
- Konfliktuskezelés: A tananyagegység célja, hogy a résztvevő megismerkedjen a kommunikációs problémák kezelésével, a konfliktus megelőzését segítő kommunikációs eszközökkel. A konfliktus körülményektől függően képes lesz a résztvevő kiválasztani a megfelelő visszajelzést.
- Asszertivitás: A tananyagegység célja, hogy a résztvevő megismerje az asszertív magatartás alapjait, előnyeit, az emberi viselkedés sémáit, az asszertív kommunikációt. A résztvevő megismeri, és alkalmazni tudja az asszertív üzenetek szerkesztésének szabályait.
A képzések megvalósítási időtartama:
- Telefonos értékesítés (72 óra) – 2022.09.08. – 2022.10.09.
- Ösztönző vezető (16 óra) – 2022.10.05. – 2022.10.06.
- Interjútechnika és a sikeres kiválasztás folyamata (16 óra) – 2022.10.24. – 2022.10.25.
- Keresztértékesítés (16 óra) – 2022.11.07. - 2022.11.08.; 2022.11.14. – 2022.11.15.
- Kommunikációs kompetenciafejlesztés (56 óra) – 2022.11.02. – 2022.11.30.
- Asszertív kommunikáció (24 óra) – 2022.11.25 – 2022.11.30.
- Vezetői készségfejlesztés (16 óra) – 2022.12.05 – 2022.12.06.
- Informatikai kompetenciafejlesztés (25 óra) – 2022.12.01. – 2022.12.20.
- Informatikai kompetenciafejlesztés (44 óra) –2023.01.09. – 2023.01.31.